Tillbaka igen och denna gång med en lista!

Ditt namn? Fanny.
Födelseår? 1995.
Hur lång är du? 165 kort jo jag vet.
Spelar du något instrument? Nej inte längre har spelat tvärflöjt då jag gick i typ 4an.
Favoritartist/band? Denna fråga var svår att svara på då jag får nya hela tiden. Men just nu är det nog Lord Huron.
Biter du på naglarna? Bara om det är flikar på kanterna. Värsta som finns dom där små längs nagelbanden.
Vad är du bra på? Baka olika kakor och sånt.
Har du några husdjur? Nej inte längre. Hade en kanin och en hamster för typ 6 år sen.
Är du singel? Näpp

 

 

Vem är snyggast? Av vem? Alla? Kanske någon utav Jamie Dornan, Jensen Ackles eller Joseph Morgan.
Ditt mål i livet? Vara lycklig och vara trygg i mig själv. Bo på en plats jag trivs. Jobba med något jag tycker är kul.
Rädd för? Att någon jag står mycket nära ska råka ut för något tragiskt.
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja några få! Men de flesta är senare bekantskaper.
Pepsi eller Coca cola? Coca cola Zero alla dagar i veckan.
McDonalds el. MAX? Helt klart MAX.
Vad har du för skostorlek? 39-40 beroende på skon.

 

 

Din hårfärg och frisyr? Typ kopparröd med utväxt. Snedlugg och till örat långt.
Skorna du hade på dig idag? Enda skorna jag använt idag är mina gula crocs.
Grönan eller Liseberg? Skulle nog säga båda. Men är sugen på att uppleva Liseberg igen nu då jag är lite äldre än typ 5.
Favoritfärg på kläder? Svart,vitt och grått. Tråkigt jo jag vet.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Sommarkläder. Typ ballerinaskor, någon söt peplum top eller en långklänning.
Dina favoritkläder? Helt klart träningstights och någon skönt/snygg tröja till.
Favoritårstid? Vår och sommar.
Favoritmat och dryck? Fredags tackos alla dagar i veckan och helt klart en iskall cola zero på det.
Favoritdjur? Hund så länge jag kan lämna tillbaka den till dess ägare.
Favoritparfym? Hmm är ingen som använder vanlig parfym så ofta mest bara body mist. Men skulle nog ta min Escada – Born in paradise.
Vad köpte du senast? Ett flak med celsius och iphone skal eftersom jag inga har.
Vem ringde dig senast? Issa.
Sov du ensam inatt? Ja.
Vem sov du senast hos? Issa.

 

 

 Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov. Vakande inte för än kl 9.

Vad är det för väder hos dig nu? Soligt,blåsigt,gråa/svarta moln och regn till och från.
Sover du tungt? Oftast.
Drömmer du mardrömmar? I perioder :(.
Favoritgodis? Choklad och lakrits. Helt kär i marabou japp (MUMS).
Sommarplaner? Sommarjobba hela sommaren.
Hur många kuddar sover du med? 1.
Har du dåligt morgonhumör? Nä inte vad jag vet.
Är du kittlig? Sådär.
Stjärntecken? Fisk.
Stökigt el välstädat? Jag har oftast välstädat. Men kommer perioder ibland då det är saker lite överallt.
Vad väntar dig om 10 år? Inget speciellt faktiskt. Tar det som det kommer. 
Saknar du någon nu? Min pojke så klart.












Kom ihåg mig?