En dag på stan med mammsen och syrran

Idag for jag mamma och min syster ebba till luleå för en liten shopping runda och att hitta ett par student skor till min syster som vi hittade i första sko affären vi gick in i. Sedan bar det av på ett par affärer till och jag hittade 2 par långklänningar som jag har kollat på och passade super bra. Blev även lunch på dagobert och mera hopping efter det, hittade även en morsdagspresent till mammsen och några saker till min pojke till hans födelsedag. Min svarta långkläning kommer nog kanske till användning i morgon då det  är morsdag. Då vi väl var hem kommen så åt vi middag och vid halv 10 tiden blev det lite lördagsmys med lite onyttigheter. Men nu kommer det lite bilder från dagen.
 
 
 
 


Anonym    •  

Var har du köpt den blåa klänningen? :D










Kom ihåg mig?