I morgon börjar jag med 20 dagar

Så i morgon kommer jag börja med 20 dagar bara för att få lite annat att läsa om motför vad jag gör om dagarna. Så här kommer listan.
 

 

1. En bild på mig + 10 fakta om mig

2. En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

3. Mitt senaste köp

4. Om jag vann en miljon skulle jag

5. i min väska finns?

6. Mina favorit skor

7. Två saker jag längtar efter

8. Vad jag åt idag

9. Den bästa bok du har läst

10. Mina 5 favorit låtar

11. Detta är jag beroende av

12. Favorit i garderoben

13. 10 saker jag gillar

14. Det här hade jag på mig idag

15. Favorit godiset

16. Mina favorit serier är?

17. Hit vill jag åka innan jag dör

18. Något jag vill göra just i denna sekund

19. En bild från din instagram

20. Mina drömmar/mål/tankar om framtiden.












Kom ihåg mig?