Dag 1 - En bild på mig + 10 faktapunkter om mig

 
1. Jag älskar doften och även smaken kanel. Speciellt nu under hösten.
2. Älskar att bli kliad på ryggen och även i håret.
3. Jag är högerhänt men då jag delar kort eller skalar frukt blir jag vänsterhänt.
4. Jag kan inte vara utan min mobil får typ panki. Addicted jo jag vet!
5. Tvättar alltid händerna efter jag har ätit någon form av mat.
6. Jag är en blyg person till en början men blir mera pratsam med tiden.
7. Får typ köpmani då jag väl får pengar, hittar alltid något jag måste ha.
8. Jag älskar verkligen plommontomater är bland det bästa jag vet, tycker det är godare än godis.
9. Går till 99% av min tid i legging eller träningstights. Men har blivit bättre på att ha jeans.
10. Jag gillar verkligen att baka kakor samt bröd.
 
Här är lite fakta om mig jo jag vet kanske inte det bästa men jag är verkligen sämst på att komma på saker om mig själv.











Kom ihåg mig?