Recension av dessa godingar.

 
Questbar i smaken s´mors - S´mors baren smakade riktigt bra. Det enda jag kände var att den hade en smak av sötningsmedel men det kan även beror på att jag har ätit goodlife som innehåller mera socker. Men jag skulle lätt prova på flera av dessa questbars och test några olika smaker. Betyg 4 av 5.
 
Celsius päron - Omg denna celsiusen är den godaste jag har smakat, den smakar precis som smält piggelin men med en eftersmak av sötningsmedel. Men det går att vänja bort så nu då jag köpte mitt flak med celsius så blev det 12st med päron smak. Betyg 5 av 5.
 
Nocco jordgubb/rabarber - Smaken på denna var bra och nocco har inte lika mycket eftersmak av sötningsmedel som celsius. Den var god men skulle nog inte säga att det är en favorit för tillfället. Betyg 3 av 5.
 
Nocco päron - Denna var faktiskt riktigt god och eftersmaken är inte lika stark av sötningsmedel som celsius med tyckte celsius päron var godare trots eftersmaken. Men skulle lätt kunna köpa denna igen. Betyg 5 av 5.











Kom ihåg mig?