I am back again

 
Hej alla det var ett tag sen nu och jag vet att jag alltid säger att jag ska bli bättre på att blogga men jag får verkligen inspiration och är verkligen tom på ider. Så skulle vara super bra om ni kanske kan ge nå tips på vad ni vill veta? Som mera bilder,tips,hiss & diss med mera. Men i alla fall har inte hänt så mycket sen dess firat nyår och sen for bara januari förbi och nu är vi i slutet på februari. Vars tar all tid vägen? kan inte riktigt förstå och även att det bara är 5 dagar kvar tills jag blir 20 fattar ni 20 år gammal, ojoj kan inte rikgit själv förstå att jag blir 20 och får typ gör allt nu. Nog om detta, Här är då tre bilder från i fredags då jag for och gymmade lite och kan säga att det känns i kroppen idag, efter gymmet blev det solning och dusch. Gick förbi cafe storgatan för en go lunch som bestod av kycklingsalsa sedan en snabbis in på handblockat där jag fyndade 2 ljus från yankee candle som förövrigt luktar gudomligt gott. Denna Lördag har jag bara varit hemma blev bjuden på mat hos min faster som bjöd på grekiskpytt i panna och efterrätt till det, jag såg även filmen big hero 6 med min syster och min kusin leo som faktiskt var bra. Men ska nu gå ner och göra min chiapudding tills i morgon bitt så. Vi syns väl snart igen :)
 
 
 











Kom ihåg mig?